marți, 24 mai 2011

Jurnalele lui Stefan-Inceputurile +Cateva anunturi

-Mi-am luat-o astazi!E mai mica decat ma asteptam,dar nu conteaza,e absolut F-A-N-T-A-S-T-I-C-A!!!M-am oprit la capitolul 9 ca sa-mi fac temele.E unul din momentele acelea in care scoala imi este foarte antipatica,dar asta e.Oricum,cum ziceam,multumim editurii noastre favorite,Leda,si popularei reviste BRAVO.Ei bine,Bravo,chiar ca bravo!Am cautat prin toata revista dar n-am gasit ceva de genul un anunt ca al doilea volum o sa apara tot cu Bravo,dar nu ma indoiesc,pentru ca au fost vanzari foarte mari.O sa pun si cateva poze mai tarziu!

-I-am propus la Admin(de pe blogul Leda)seria Gallagher Girls de Ally Carter,o carte care v-am mai prezentat-o.A spus ca o va transmite mai departe la redactie.Asta chiar inseamna ceva.Deci ar trebui sa ne asteptam in simestrul II al anului la carti cu spioni?Sa speram!

-Pe 31 mai e ziua mea.Mai sunt doar 7 zile.Abia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu