vineri, 6 mai 2011

Fantoma de la Opera

Tocmai am cumparat-o de la Adevarul,si pot spune ca m-a surprins placut!Inca n-am terminat-o,sunt cam pe la mijloc,si inca nu prea stiu multe despre fantoma...Doar ca il cheama Erik,traieste in subterane,o iubeste pe Christine(Ha-ha!Pe mine ma cheama Ioana-Cristiana,dar mai bine imi ziceti Nya sau Cri,atat)si nu este Ingerul Muzicii.Atat.Insa,curioasa din fire,am cautat pe net mici informatii,si am adaugat un lucru despre Erik,si anume ca are legatura cu Persanul.Cand am citit asta nu mi-am dat seama cine e Persanul,dar imi amintesc ca a aparut,rapid,la inceputul cartii,cand era povestirea de cum a murit Josh,sau cum il chema,ca nu mai tin minte.Raoul  imi place.Interesanta partea cu logodna timp de o luna...Defapt,tot a fost interesant.Am cazut de pe scaun de ras cand am citit ca din gura Carllotei a iesit un broscoi invizibil,sau mai bine zis,fantomatic.Sau cand Madam Girry povestea directorilor despre cum i-a soptit fantoma la un tip care era sotia cu sotia si prietenul la teatru,i-a soptit ca nevasta-sa si amicusau erau amanti,s-a intors,vazu ca se tin de mana si-si fac ochi dulci,il pocni pe prietenul sau,si cand a scapati si bietul om,fantoma i-a rupt picioru'.Dar am ramas traumatizata cand candelabrul a cazut si a omorat atatia oameni intr-o secunda...Acum ce vreti,am si eu sarmana de mine 13 ani,si era aproape miezul noptii,va dati seama ce vise frumoase am avut dupa aceea.Nu vreau sa va mai dezvalui si alte faze tari din carte,ca sa vedeti chiar voi,pentru ca e o carte care chiar merita citita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu