vineri, 6 mai 2011

Aventurile lui Sherlock Holmes/Memoriile lui Sherlock Holmes

Data trecuta v-am prezentat Fantoma de la Opera,iar acum va prezint un alt personaj clasic,si anume,Sherlock Holmes.Si sa nu uitam de Watson.Si acum imi vine in minte replica ''E elementar,Watson''.Am citit doar aceste 2 parti,insa le voi citi si pe celelalte 2.Holmes ma farmeca cu inteligenta lui.El gaseste raspunsul atunci cand pentru ceilalti e imposibil.Recunosc ca la ultimul mister din Memorii,am plans.Holmes si-a invins dusmanul,dar in acelasi timp s-a distrus si pe el.Insa,in Intoarcerea lui Sherlock Holmes,in prima povestire,ii explica lui Watson cum a supravietuit.Desi n-am citit Intoarcerea,am vazut primul episod din serial,asa ca va pot explica.Moriarty l-a pus pe Holmes sa scrie scrisoarea gasita de Watson,insa in lupta dintre el si profesor,profesorul a murit,insa el a reusit sa supravietuiasca.L-a vazut pe Watson,insa,impotriva vointei lui,nu s-a dus dupa el,deoarece ii vazu pe discipolii lui Moriarty,insa,noroc ca desi ei stiau ca Holmes era viu,nu-l gasisera,asa ca Sherlock a reusit sa scape.Timp de 3 ani a stat cu fratele lui,inchis in casa,ferindu-se de orice pericol,pentru ca stia ca discipolii profesorului il cauta,ca sa-si razbune mentorul.Peste 3 ani,Sherlock se intoarce,discret,iar prima data cand da ochii de Watson,era deghizat intr-un batranel.L-a vizitat in rolul batranelului,in cainetul sau,si cand au ramas singuri in birou,Holmes si-a aratat fata.Atunci ii povesti la Watson tot ce se intampla.Ca sa nu va plictisesc,trec la crima rezolvata.Discipolii profesorului il localizara pe Holmes,si chiar in seara atentatului,Sherlock,Watson si politistul se ascunsera in casa de vizavi,putand sa-i vada miscarile discipolilor.Holmes o rugase pe menajera lui sa puna un sac si o palarie,ca,la geam,dupa perdea,sa se vada de parca ar fi Holmes.Si cand discipolii trasera din arme,politia ii inconjura.Si asa Holmes a scapat de discipolii profesorului Moriarty.Stiu ca poate la unii o sa vi se para banal,dar nu bagati in seama,nu prea stiu eu sa povestesc,si de aceea uneori poate parea jalnic....Oricum,va recomand cu toata caldura Sherlock Holmes!Dupa cum poate va-ti dat seama,sunt fan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu