miercuri, 13 aprilie 2011

Mincinosul Roade Osul

Mda...Titlul nu are nicio legatura.l-am pus si eu asa,sa fie...Deci,sa incepem!Vroiam sa fac o descriere a tuturor colegilor,insa,la Sori i-am zis eu,doar la Sori,insa acum imi dau seama ca stie juma' de clasa.Stiu eu ca Sori i-a zis la Ana,Anna i-a zis la nu stiu care,si tot asa...Ca doar nu le-am spus eu!Nu sunt suparata pe ea din cauza asta,insa sunt cam dezamagita ca nu-i mai pot barfi pe colegi...Nu pot,pentru ca stiu ca daca ei ar sti ca-i vorbesc de rau pe internet,in ziua urmatoare probabil m-ar linsa...Asa ca in acest post o sa fac o descriere(nu top)a persoanelor de care fara nu asi putea trai,cele mai apropiate!So,sa incepem!

Sori: Are gura un pic cam mare,dar stie ca-i una din BFF's ala me....Desi initial Paula si Maddy sunt BFF ale mele,cu Sori imi petrec in ultima vreme cea mai mare parte din timp....Ne-am apropiat una de alta,cel putin in cazul meu.Stiu ca o mai enervez cateodata,si ea stie ca ma mai enerveaza,dar tot prietene ramanem.La bine si la greu,la soare sau furtuna,la petreceri sau imormantari...Stati doamne,trebuie sa ma opresc!Daca o continui tot asa,si credetima ca as putea,as deveni mai celebra ca Shakspeare,sau cum s-o scrie numele lui...Daca s-ar fii numit Wiliam Hamlet,viata ar fii fost mai usoara.

Dya:Cum sa n-o pun eu pe Dydishor a mea?Eu sunt Nya,ea e Dya,Si-npreuna suntem Gemenele Pierdute de demult,ne mai desparte doar o litera....Firar cu N si D!!!:P

Noi suntem sys,nimeni care ne cunoaste nu poate nega asta!
Ma doare mana acum,public continuarea mai tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu