miercuri, 13 aprilie 2011

Astazi,mi-am dat seama ca exista persoane blande,cu care toti vor sa fie prieteni,persoane cu 2 fete,care isi schimba comportamentul de la o zi la alta,si ultima categorie,persoane care s-au nascut rele,si probabil asa vor fi intotdeauna.Ideea e urmatoarea:Azi,ceva m-a trezit la realitate,si prin asta nu vreau sa zic ca pana acum eram o nebuna din ospiciu,si astazi m-a lovit o minge in cap la ora de sport si ahh,am revenit la normal!Desi e adevarata partea in care m-a lovit o minge in cap...Chiar doua...De ce ne pune profu',tocmai pe noi fetele,sa jucam ratele si vanatorii?!Asta n-am de unde sa stiu...M-am enervat,pentru ca A. cand mai sunt si altii in jur e ditamai ingerul,dar cand e doar cu mine,e un drac impielitat!Nu vreau sa ma complic...Sunt doar nervoasa...No comment....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu