joi, 17 martie 2011

O zi cu multe intrebari

Sa incepem cu scoala:Ceva s-a schimbat,si asta ma sperie...Eu,Maddy si Paula suntem BFF de la gradinita,dar astazi am observat ceva:Ne departam una de cealalta!Sau mai bine zis,eu ma departez de ele...Abia daca mai scoatem un ''Buna" una de la cealalta,si singura data cand vorbesc cu ele mai mult,e in ore,cel mai probabil...

Insa eu nu vreau sa se intample asa ceva,sa nu mai fim friends...Am trecut prin  prea multe impreuna ca sa nu mai vorbim una cu alta...Care ar fii motivul?Nici eu nu stiu...Poate ca ele au atins obiective mai ''mature'' de care eu nu sunt pregatita...Mai pe limba voastra,jocuri!Firar jocurile!!!Sunt prea copilaresti si plictisitoare pentru mine...
Am doar o intrebare de pus:E mai bine sa le las sa plece din viata mea,si sa-mi fac alte BFF,si sa ajung sa nu le mai stiu numele,sau...Sau sa le spun pe sleau ceea ce simt,si sa incercam sa rezolvam asta?Daca ele vor ca asta sa se rezolve...Ar putea sa fie un semn,a inceput sa ne placa lucruri diferite,si multe altele...Astazi a fost o zi cu semnul intrebarii,sunt confuza,si un pic cam sad...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu